CRM czyli szeroko pojmowany system zarządzania relacjami z klientami. Poprzez systemy CRM możemy prowadzić działania zorientowane na indywidualne potrzeby klienta.
Dedykowany system ImpactCRM może być dopasowany do
specyfikacji Państwa firmy, a w szczególności branży i klientów oraz charakteru
produktów i usług.
Praca w systemie polega m.in. na budowaniu bazy klientów połączonej z historią
kontaktów, planowaniu działań, zorganizowanemu ofertowaniu i ustandaryzowanej
obsłudze klienta.
Możliwości ImpactCRM:
Zachęcamy do kontaktu. Na podstawie krótkiej rozmowy i wspólnie wypełnionego briefu oszacujemy wstępny koszt projektu.
Głównym zadaniem systemu zarządzania relacjami z klientem jest wspieranie procesu sprzedaży poprzez właśnie relacje z odbiorcami. Dzięki zmniejszeniu dystansu miedzy firmą z jej klientami kontakt jest o wiele bardziej satysfakcjonujący dla obu stron, co z kolei ułatwia komunikację.