ImpactCRM

CRM czyli szeroko pojmowany system zarządzania relacjami z klientami. Poprzez systemy CRM możemy prowadzić działania zorientowane na indywidualne potrzeby klienta. 

Dedykowany system ImpactCRM może być dopasowany do specyfikacji Państwa firmy, a w szczególności branży i klientów oraz charakteru produktów i usług.
Praca w systemie polega m.in. na budowaniu bazy klientów połączonej z historią kontaktów, planowaniu działań, zorganizowanemu ofertowaniu i ustandaryzowanej obsłudze klienta.

Możliwości ImpactCRM:

  1. Dzięki swej mobilności i łatwemu dostępowi do własnej bazy kontaktów pozwala łatwo integrować środowisko pracowników firmy, oferując szybki dostęp do danych z każdego komputera z internetem;
  2. Współpracuje z wieloma obszarami firmy. Wspiera procesy biznesowe z zakresu marketingu, postaci klienta, jego obsługi oraz sprzedaży;

Interesuje Cię to rozwiązanie?

Zachęcamy do kontaktu. Na podstawie krótkiej rozmowy i wspólnie wypełnionego briefu oszacujemy wstępny koszt projektu.

Głównym zadaniem systemu zarządzania relacjami z klientem jest wspieranie procesu sprzedaży poprzez właśnie relacje z odbiorcami. Dzięki zmniejszeniu dystansu miedzy firmą z jej klientami kontakt jest o wiele bardziej satysfakcjonujący dla obu stron, co z kolei ułatwia komunikację.